Mvc och Bvc

Igår var det många turer till Storvik,många och många men 2 iaf.
Först skulle jag till Mvc,där man visade up sämre värden än förra gången!Inte undra på att man känner sej trött och slut..Blodvärde bara sjunker och jag blir tröttare och tröttare,men nu är det väl inte så länge kvar,hoppas jag.

Hilma var på 1½ års kontroll och fick spruta i armen,lillpussan då,men det gick bra.Hon vägde 11,7 kg och var 84 cm lång..
Läkaren fråga om hon prata!!!Om hon prata,ja jo,från 7.00 på morron till 19.00 på kvällen..Så nog pratar hon allt..

Efter det så for vi till Järbo för ett Blocket inköp som jag hittade,två stolar för 150 spänn,som hittat.Ska ju målas vita,nått år!!Hilma var så stolt när hon satt på den!!

Tror ingen som inte varit gravid,fattar hur trötter man kan vara vissa dagar,men vill bara ligga och räkna får.Vissa dagar skulle man kunna springa lidingöloppet!

Men tack Gud,(ironi)för att det regna i natt,bara för att jag hängde tvätten ute..Snällt,schysst kille!!

Imorgon kommer Erica och lilla Nelly hit på fika,ska nämligen köpa deras bilstol,så kan jag kryssa nått på "to do"listan..Listan som blir längre och längre,men ingen gör nått för att den ska bli mindre,för någon är jag!!Men nu ska jag iaf ta tag i nått,dammsugning och tvättvikning..Men skulle ha packat bbväska,torkat fönster och bytt gardiner i sovrum/vardagsrum,vart på Ikea och handlat täcken,Målat i Gillestugan,planterat frön,målat fönster och tak i Hilmas sovrum,tapetserat där,bakat,målat på altanen..Listan kan göras lång om inte längre och det enda som fattas är orken och energin!!

Visst,vet att jag ska vila,men det dåliga samvetet som knackar på min axel och stirrar med ond blick är inte och leka med!

Nä,nu till viktigare saker..Äta,dammsuga och vika tvätt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0