Ont ont ont...

Men fy fasiken vad ryggen värker idag,riktigt illa..Känner mej 1100 år,före kristus och går som jag hade 50 kilo meloner i häcken.Man får hoppas att Hilma håller sej lugn efter dagis,så jag slipper bära eller åla efter golvet.För då kan jag inte lova att jag kommer upp mera,den här dagen..
Jobbigt läge att ligga på golvet och laga mat,når inte riktigt upp till spisen..

Igår efter dagis for jag och Hilma till mormor på besök,sen efter det så var vi ute och lekte tills det va kväller,Farmor kom och busa lite så dagen vart fullbordad..(Dagis,mormor,farmor)En trött och sur Hilma som inte ville äta,och ville bara gå och sova.

Måste göra kors i taket då skuttisen har sovit i sin säng hela natten i två dagar nu,vi har väl inte gjort så stora försök att få henne att sova själv heller,tror sånt kommer av sej själv.Men iallafall så känns det konstigt och tomt i sängen när man vaknar..

Mannen i huset stack till jobbet och jag ska små jogga till butiken innan Hilma ska hämtas..Försökte lite lätt att få han att stanna hemma,för ack min rygg..Men.....jobbet är en plikt..

Nu joggingskor,hej,afärren hej!!!


Kommentarer
Lillasyster

Du måste vara rädd om dig!

Säg till om vi kan göra något för att underlätta för dig!

2011-04-07 @ 16:52:30
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0