överaskningen..

Var ju i väg och grejja en hemlis till mannen i mitt liv,och jag köpte denna..

var till Sandviken och storhandla,gick i affärer för att leta mej ett par skor,hittade dock inga,busa ute med Hilma och sen mot kvällningen,fy h****te vad ont jag hade,både här och där,sammandragningar till max.Trodde verkligen att jag skulle föda barn,och det vill jag inte riktigt göra nu..
Hade kunnat tagit väskan(som förövrigt är opackade)och dragit mot förlossningen.Så ont hade jag,men tog alvedon och en varm dusch,sen till sängs.. Hade jag nu behöva åkt,då hade jag fått tagit taxin,för Jonas höll ju på att tvätta bilen,med sin nya högtryckstvätt..Behöver jag säga att han blev mer än glad!

Imorse när jag vaknade hade det dock lugnat ner sej och allt var som vanligt,tack och lov.

Nu ska jag hoppa i sängen,ny dag imorron..Maken ska köra ved och hugga träd.Hilma och jag vete gudarna vad vi ska hitta på..Hoppas på fin väder iaf.

Gonatt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0