Pissväder,men bra väder!!

Riktigt pissväder,men ändå bra väder..Snön försvinner och man kan börja påta i jorden..Det känns ju toppen..Längtar riktigt tills man får börja fejja i rabatterna,sätta frön och göra fint på tomten!

Jonas stack ut i skogen för att hugga ved,slipper man frysa till vintern iaf.det känns toppen!Skruttan står ute i regnet och sover så gott och jag har fejjat lite här hemma.Men nu slitter jag här och kollar lite!

Spec.mvc gick bra,men dom små liven var små tyckte hon,och dom skulle kolla med nästa ul hur dom skulle göra..Men än så länge höll dom sej inom marginalerna,så vi köra på som vanligt..Vi mår ju bra och det är ju bara positivt.

Var ju till Oje för att klippa mej och varför gjordes inte detta tidigare,istället för att knata omkring och tro att jag skulle spara mitt hår.Nä,inget långt hår på mej och gissa om jag blev nöjd.Tack Oje!!

Började som sagt riva tapeter i Hilmas förra rum..Men huga vilket slit göra och att man inte inser sina begrensningar!??Men det var igår det och nya friska tag idag..

Idag inväntas brorsan med familj på fika och det kan ju vara skoj när man sitter här alldeles alléna!Blir både gott och trevligt med fika och sällskap!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0