Underbara dag!!

dagen starta sju,som vanligt.Hilma är ju som en klocka på morron..Alltid och för det mesta vaknar hon klockan 7..Som även denna morgon..
Lite välling och soffmys så var vi i full gång..Plocka undan lite tvätt,fikade och sen kom pappa Jonas hem strax efter 10,så vi gjorde oss kaffe och begav oss ut för att kratta..

Vi for till Gävle för att Jonas skulle på Swedol,vilken mans affär,rena mecka för männen..Bara verktyg och mans saker..Men så varvi på biltema och där inhandlades en grill,nu ska det grillas..Jävlar i mej..

Hilma fick en skottkärra och en kratta,så nu kan hon göra rätt för sej här hemma..Lite handling på Citygross..

Qvickstop i Valbo där vi köpte 30 årspresent och jag kröp till korset och köpte mej ett par mammabyxor,hade tänkt att det inte skulle behövas men ack så fel jag hade,och med facit i hand..Varför gjordes inte detta tidigare!??

Hilma fick sej ett par Adidas skor och hon nu springer i,hej vad fort dom springer..Det är nog raketer i skorna..

När vi kom hem hämtade jag lillasyrran och skjutsa henne på ferre och sen var det mat dax.

En sak är säker,detta är och förblir sista gången jag väntar barn..Gud så trist,och denna eviga väntan,man är tjock,man mår skit vissa dar,otymplig..

       Andfådd
av minsta lilla trappa. Eller trappa - en vanlig raksträcka räcker
       Fötter?
Har jag såna? De syns i alla fall inte.
       Detta ständiga letande efter någonstans att SITTA när jag är ute. Det blir för tungt att stå.
       Inga kläder passar.
       Större tvätthögar eftersom jag spiller mat på magen hela tiden.
       Allt tar sån TID. Barnen och gamlingarna går snabbare än mig.Hanla tar en hel eftermiddag..



Kommentarer
Annis

Skulle ni behöva ett par till lekskor till Hilmis så kan jag rekommendera Stadium! varje år får dom in samma skor fast i ny tappning för 99/149(för dom större tror jag)kr. Hållbara och jätte poppis! =)

2011-04-17 @ 08:30:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0