Skruttan

lämnad på dagis,och jag ska sätta fart med lite hemmasysslor!!vem kom på ordet mammaLEDIGHET??Måste varit en man,inge illa om män!Tyvärr så tror jag på att mannen uppfann detta ord!

Gårdagen sprang iväg,en kompis kom ner,hade köpt presenter till mej,Hilmis,och twinsen!!Även en vitlöksmacka med kyckling från Hasses som jag bara älskar,gissa om det var guld värt,gissa om det var guld värt att prata med en vuxen!Att man kan sakna sina vänner så mycket..Tack underbara du,för att du förgylllde min dag!!

Hilmas present ledde till en ute eftermiddag med såpbubbelblåsning,imorse skulle hon ut och blåsa blubbler igen..Tror inte grannarna uppskattat min morronfrilla och morgonrock om vi skulle blåst blubbler den tiden!!Men jag fick henne att laga lite mat till oss i stället,som hon bjussa på.Bullar och makaloner!!(köttbullar och makaroner)

Natten vart lång då Algot vaknade 01,15 ochh vart täppt till tusen,lite välling och han villle inte somna om..Så vi gick och kolla lite tv,runt tre somnade skrutten och jag med..
Bar upp lillfisen 05,45 och sen vaknade han 6,15 igen!!Inte mycket sova,men vad gör det om hundra år!men nu sover dom som små ljus iaf.Så lilla mamman får fika sitt kaffe och ladda inför dagen!

Rusten i rummet flyter på,snart klart!

Hej hopp!!


Kommentarer
Siiv-Anita :)

Äntligen tog man fingrarna ur,,och kom ner och fick se dom små gullefjuna:) sååååå goooa så ojoj!

Kul att Hilmis gilla sin lilla present :)

Ska se till att bilen hittar till Tokåker lite oftare för det var så mysigt, kraaam

2011-08-17 @ 11:59:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0