Lördag

Gårdagen bestod av jobb och sen fick en trött dagistjej leksällskap..det tackade vi för,annars hade nog John Blund kommit tidigt..

Hemgjord pizza stod på matsedeln och det var så gott!!Mycket godare än den köpta!!

Idag när klockan ropa hemgång var vädret på topp och humöret blev lika så..När jag kom hem var mina älsklingar ute på 4hjulingstur..

Sen åkte vi iväg allihop på hjulingen,börjar bli lite trångt nu..Men det går..Stannade på ett quickstop med kaffe och surr..Hem och gjorde potatisgratäng och kycklingfilé!!

Börjar känna mej något otymplig,har  lite ont i fogarna när jag legat.Men det går över så fort jag börjar röra på mej..Halsbrännan gör sej påmind,men bara om jag glömmer att ta en toppentablett..

Sista förmiddagen imorron och vi går in i vecka 24!!

Kollat på mello och vet inte om man ska skratta eller gråta,men det hör ju liksom till att titta..

är ni sugen att vara med i buzzador så klicka på länken..

http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=joelsmamma

Jag har testat massor av saker och senast var lovefilm,men har även testat hundmat,lätta och pasta,m.m..Gå med vettja finns ju inget att förlora,bara vinna..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0