Blåsor



Jag får ofta blåsor i munnen. Allltså inte på läpparna utan på tungan, insidan av kinderna, insidan av läpparna, tandköttet... Det gör så j***a ont! Inte kan jag prata.skratta utan att det gör ont!Usch, det är så jobbigt. de går inte bort fort heller utan sitter kvar i 7-10 dagar,oftas kommer dom är jag ha stressat,eller stressar!Någon fler som lider av detta fenomen,det är inte alls skoj och knipa käft i flera dagar!Hörde att det fanns en tandkräm för blåsor i mun,någon som testat den?


Kommentarer
Emelie Stenberg

Uscha det är inte roligt, brukar ha sånna jag med periodsvis har haft det sen jag var liten. Jag har provat olika tandkrämer och andra krämer och munsköljer som finns recepfritt men det har inte funkat för mig :( När jag var mindre matvägrade jag pga de hemska blåsorna så tillslut var doktorn tvungen att skriva ut lokalbedövning som jag fortfarande får ut och använder när det är som värst! Men jag vet andra som har blivit av med dom när dom använt tandkrämen så kan vara värt att prova! :)

2011-09-11 @ 16:00:26
Malin Larsson

Jag har oxå sånna blåsor titt som tätt.. Sist jag hade de satt jag bara och grät hela tiden så mamma min ringde 1177 och där sa dom att de va virusblåsor och att det enda som hjälpte va alvedon..

Men de hjälpte f*n inte.

Pratade sedan med min tandläkare och hon rekomenderade Zendiym.

Sedan jag började med den tandkrämen så har jag bara fått blåsor en gång och de va bara ca 2 blåsor..

Testa den tandkrämen vet ja.. :)

2011-09-18 @ 00:22:25
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan
axel larsson

känner igen de här förbaskade blåsorna de är alltid lika jävligt men låter värt att testa Zendiym det vore ett miracel om det funkar :)

är nära att dö av de just nu...

2011-11-26 @ 04:22:12
axel larsson

Zendiym funkar faktiskt :3

2012-02-16 @ 23:28:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0