Bara en sak och säga..

Förbannade jädrans hals och förbannade jädrans hälocentraler..
men eftersom jag har tid i världen och bli sjuk så blir jag väl det..
Har ju inget att göra om dagarna,så jag kan ju ligga i lugn och ro..


Idag var vi bjuden till Camilla på fika,men avstod då jag inte ville smitta den familjen också..
så hoppas på bättring och far dit i helgen..

Bjuden till svärmor på mumsig mat och gofika,alltså fy farao vad götta det är att bli bjussen på mat.Det hör liksom till ovanligheterna,om jag säger så.
Men man kan lika gärna bli bjussen på kokt i papper och det smakar som oxfilé,det är nått visst att få bi bjuden på mat..
Med lite alvedon och ett paket strepsils så gick det bra..
Hilma vill vara kvar hon sin farmor,som hon längtat så efter..
Vi for hem efter sju,utan Hilma..

Men jösses så tomt och tyst det är här hemma när hon är borta,och speciellt nu,när jag inte säge så mycket..

Fredag och klockan ringer fredagsmys,invägning och helg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0