Fredag sen Lördag!!

Går kom pappa Jonas hem lite tidigare, så jag for och handla!
Fy farao vad trist att fredagshandla,men det är en härlig känsla på lördagen!

Hilma fick ju åka lastbil hem från farmor och var stolt som en tupp när hon anlände hemma!

Fredagsmys och dans var ett faktum!
Faktum är att det par nya löparskor sak beträda min fötter inom kort,herregud så min höft värker!
Måste vara fel skor.

Imorse tog jag vagnen och tog mej runt 5.5 km,det är så tungt att springa med vagn och inte får det att springa hela vägen heller.
Imorgon får nog dom två busungarna denna hemma..

Mannen i huset tvättade bilen och nya fina bilstolarna är nu på plats!!
Snart lite fika och glass äta med Sofia:)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2012/pic_198377804.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0