Måndag och ögoninflammation

Jaha,så var det lilla Esthers tur att få ögoninf.
Inte så lindrig som Hilmas för den kom och den gick.
Esthers blir värre och värre..så bu har hon på båda ögonen..
Ont gör det säkert också för hon är där och kliar..
Hon kliar,jag tvättar och spritar..

Ögoninflammation är ju väldigt smittsamt så jag hoppas verkligen inte att Algot får det.
Nu när det blir Lucia och allt.

Dom två andra busarna ville jag skulle vara hemma med oss,men Hilma ville till dagis och jag tror att det är nog roligare på dagis än vara hemma med en halvsur lillasyster..
Sagt och gjort vi klädde på oss och stack iväg mot dagis.Hilma drog båda pulkorna med Esther och Algot i..
Det är tungt det,hon är stark min Hilma.Frågade om jag skulle hjälpa till lite när det blev som tyngst,men nej hon kunde själv.Envis som synden..

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/885850/images/2012/pic_50c5c411ddf2b30f69000074.jpg" class="image">



Kommentarer
Faster

Stackars lillfisan. Snart kommer Faster å busar med er. Kram

2012-12-10 @ 13:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0