Tidig morgon,fika och jobb

Väldigt tidig morgon blev det idag..
Esther vakna så jag tog henne över till min säng,strax därefter kom Hilma.Tur Jonas åkt sin väg,så vi fick plats.
När vi bäddat ner oss,vaknade Algot och leta nappen och grisen sin.
Tog över han också i sängen,då brakade det lös.
Hilma ville sova bredvid mej,Algot ville och sova brevid mej för han ville nyvla på örat,Esther blev sur för någon låg på hennes kossa..
Mitt i allt tumult så ville Algot se Pippi,Esther blev så glad så hon klev ur sängen och gick in till Hilmas tv.
Sagt och gjort,satte på Pippi och skulle göra välling..
03.16..men herregud,det var väldigt tidigt..

Efter välling,lite Pippi,och lek så somnade alla om en stund.
Jag hämta tidningen i -25 grader,koka kaffe..

1-0 till mej,för Esther hade vantar på sej,hela vägen till dagis..
Det ni,det är stort..

Fika på Hasses med Linda..hon saknas,så tomt och tyst utan henne på jobbet..Hoppas så innerligt att något händer..

Tomteland i helgen..
Ska bli så roligt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0