Neeej...

Ställa om klockan innebär ju att man är vaken lite lite längre,eftersom man får ställa tillbaka den..

Så kollade på en film som slutade tolv,inget konstigt med det..Klockan var ju bara elva..

Borstade tänder hoppade o säng,hann lagomt somna så knorrade Algot..Tig över han i min säng,somnade om så kom Hilma..
Hon kunde inte somna om(full måne kanske!??)sen bökade hon runt och letade nappen..
När nappen var funnen och Hilma nästa somnat om så vaknar Esther..
Jaha,Esther och jag gick in i Hilmas säng..Esther somnade om efter en stund,men när jag just höll på att somna ropade Hilma från mitt sovrum..

Hilma beklagade sej över att Algot hade sina fötter vid hennes ansikte.Kanske han sparkar på mej sa han.
Flyttade lite på Algot,sa till Hilma att d kan väl vända ryggen till..
Kurade ner mej bredvid varma Goa Hilma och kände att nu somnar jag,så där så man känner att man försvinner iväg..
Då,då ringer klockan..
Dax och åka och jobba..
Men nej,det kan inte vara sant..
Men hoppas pappan sovit gott och är så där lagomt utvilad..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0