Så kom hon hem

Våran Hilma..

Hilma har varit två dagar med Faster och Linnéa,hon har med andra ord varit gladaste ungen i Hofors.Hon älskar verkligen att vara med Faster och Linnéa..

Idag blev vi bjudna på mat hos svärmor och Hilma ville vara med hem,när vi åkt halva vägen hem säger Hilma..men jag skulle ju sova med Farmor..

Men nu sover hon så sött i sängen.
Mamma är glad,pappan är glad,Algot är glad,Esther är glad..

Morgonen började som en riktigt skitmorgon,men det visste jag om..Kaffe var ju slut,men med positivt tänkande the och Alvedon så flöt det på..
Efter frukost klädde vi på oss och gick med hunden,fy h#%*#!} vad kallt,är inte riktigt redo för detta än..
Positiv tänkande..det går ju bra med vintern,bara man vänjer sej..
Bäst av allt på hela dagen var när mannen ringer hem och berättar att han äter lunch hemma och köpt med sej kaffe..

God mat hos svärmor,mums..tack gulliga du för maten..
Svårast idag var att säga hejdå,fy för hejdå..Visst blir jag ledsen men mannen blir riktigt ledsen,så där ledsen så man skulle vilja ta han i famnen och vyssan han.Men han får ju inte plats i min famn,så en kram och några gulliga ord får gå hem..
Han hatar nog avsked och hejdå..

Hoppas på finväder imorgon så resan hem för dom bästa blir bra..

Nu ska jag sova,som jag längtar efter den där kudden..Är så trött nuförtiden så jag kan nog stå och sova.Varför och vad ska man äta för att bli pigg?!

Jonas har kurs imorgon och söndag ska jag jobba sen klippa mej..

Hejpa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0