Dumma dumma..

Men vilken fruktansvärt dum och seg dator vi har,den är säkert gammal och trött..
Men har gjort det säkra och lagt över allaa kort på en extern hård disk..
 
Idag var det SOL,men jösses vad lycklig man blir..Så vi packade fika,korv,bröd och for över till Camilla för att kolla på hästar och Hilma skulle få rida.Behöver jag säga att hon var in heaven,hon prata om dessa hästar och hur hon gjorde när hon borsta,och hur den lät..
Så till Camilla åker vi fler gånger.Vilken ställe hon bodde vid,herregud så fint.
 
När man varit ute hela dagen blir man skönt trött och jag hade enormt trötta barn när jag kom hem.Lite mat i magen,ett bad och så var det välling och i sängen,klockan slog bara sju innan tvilingarna somnade,Hilma strax efter.Så skönt när man vet att dagen varit bra.Alla är nöjda och glada..
 
Imorgon ska jag till Smedjebacken med jobbet,så barnen ska på dagis hela dagen,det gillas inte kan jag säga.
Men det händer så sällan.
Skulle få magsår om jag skulle ha mina barn på dagis hela dagar.Man hämtat trötta,ledsna barn och vill ha kärlek och mys.Samtidigt som man ska laga mat och allt sånt..Jag är alldeles för jollig för att ha det så..
 
 
Nu är det en Ipren sen blir det sängen,klockan ringer snart..
den ringer tidigt hela veckan förresten,förmiddagar som väntar..
 
Gonatt på er..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0