Men så trött..

Söta Hilma ska på Julferre..
 
 
Men så trött jag är,spelar ingen roll hur mycket jag sover eller hur lite jag sover,så är jag lika trött ändå..Så mycket jag skulle ha gjort eller ska göras men gud,jag orkar inte.Skulle ha tränat,ut och gått,städat,handlat.Massor..Men orken tryter..
Är det solen,våren,värmen som fattas mej?
Förmodligen är jag inte ensam om att vara trött..
 
Igår ringde jag till Hc för att fråga mej fram lite om Joels yrsel och mitt ömma bröst..Ingen av oss behövde komma till läkare,utan allt var så vanligt och normalt..
Men dåså,slipper vi oroa oss mer över det..Känns ju helt toppen..Men väntar någon vecka eller så,få se om någon av oss blir bättre..
Annars får man väl kavla upp ärmarna och slåss för en läkartid..
Skönt iallafall att Algot fick en tid med sina lungor som ska kollas..
 
Funderar,men än så länge på tankestadiet på att göra Kosmetisk Tatuering som ger 3D effekt på mina ögonbryn.Men är så less på att inte ha några,eller att färga dom stackars strån som finns där..
Är det någon som gjort det,eller känner någon som gjort det??
Hur blev det och hur ser det ut efter ett par år?
 
Om man skulle satt fart och gjort något av den här dagen oxå..
 
Hitta dom här söta korten,Hilma var nästan 2 år..
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0