Magsjuka..Hjälp..

I söndags vaknade jag att Hilma var ledsen och hade ont i magen.Sekunden senare kom kaskadspyan,en dusch,ett ombyte i sängen och så sov hon igen.Vaknade pigg och kry,så nu hoppas jag innerligt att det inte blir mer spya för någon av barnen.Jag avskyr kräkor,varma nyuppkastade kräkor är det värsta jag vet.Skulle helst vilja emigrera till ett annat land när det florerar kräksjuka kring mej,men det går inte att komma ifrån,finns vart som helt.På Ica,jobbet överallt,går inte att komma ifrån.Så det är bara att gilla läget.
 
Bröllop i lördags,tur med vädret..Toppenväder!!Hem i tid..Skönt..Tack snälla Farmor för barnvakten
 
Lika fint väder på söndagen om inte finare,jösses vilket toppenväder.Packade in ungarna i bilen för att vistas utomhus med familjen Sundberg/Hillberg,mamma och Frida..Hilma åkte 4hjuling som hon är en hejare på,jösses vad den lilla Fian kan åka.Håll i hatten..
 
Eftersom vi har magsjuka in the house så turas vi om att vara hemma,Jonas jobbar på förmiddagarna och jag på eftermiddagarna,funkar toppen att göra så.
Barnen blir så glad när pappa kommer hem tidigt.Idag var det så fint väder så vi var ute på förmiddagen,sen åkte vi till Hofors för att hämta min vindoverall på jobbet och handla lite.
På eftermiddagen fick jag mms från mannen;tre goa ungar med picnic i solen..Underbara tider frmför oss,härligaaa vår.
Tänka att Mars snart passerat och April knackar på dörren..
 
ibland tappar man hakan av viss förundran..
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0