onsdag

Ledig idag,jobb i natt..Kan tala om att det är fruktansvärt jobbigt att jobba natt när barnen vaknar kl 6 eller stax före.Håller vi gång en hel dag,barnen nattas och sen har jag en hel natt framför mej.När jag kommer hem hjälper jag J att komma i väg till dagis med barnen.Så när jag äntligen får sova har jag varit vaken 25-26 timmar..
Men idag,bjussa barnen på sovmorgon.Dom vaknade 7.50,så nu kanske jag blir piggelin i natt.!?
 
Hilma har dans idag,sin tredje gång i Sandviken på Ackes,hon gillar det skarpt..
 
Jag köpte en Tv åt Joel som jag och Jonte baxade in i vardagsrummet,ställde den på golvet..Barnen blev så glad och ville genast se på film,dom drog dit sina fotöljer,kopplade in dvdn och Hilma tycke det blev precis som på bio..Nu sitter dom där hela tiden,att jag inte visste det förut,hade jag köpt en 50 tummare och ställt på golvet för längesen om det var bara det som fattades för att dom skulle gilla att kolla på film..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0