Morr och ledsen

Idag tänkte jag få spendera en eftermiddag med min man.Men det blir inte riktigt som man tänkt sej.
Bli sviken och besviken är inte roligt när man är liten.
Att som vuxen få förklara varför och leta ursäkter för någon annans dumhet är inte heller roligt.
Man behöver inte lova och säga saker till barn som man inte sen kan hålla.Har man så pressat tidsschema,måste vara mitt i grytan,hjälpa till höger och vänster.
Det ska inte vara besvärligt att ha barnen,dom ska man ha med glädje.

När någon utsätter mina barn för besvikelse och när dom blir sviken,då vänder man taggarna utåt..
Fy attans!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0