Regn och rusk

Regn och rusk men jag tycker det är lite trevligt.Iallafall några dagar,man får vara inne,det är helt okej.Är det sol vill man vara ute och ingenting blir gjort inne.
Mysigt att fika med tända ljus.

I söndags åkte vi till Falun och leklandet,så roligt jag blir nog fem år.Man får plocka fram barnasinnet,bli liten.Alla tycker att det är så roligt.

Måndag=jobbdag.Men inte för Jonas som följde med Hilma till Bvc.Lillfisan var 102 cm 16 kg och såg perfekt..
När dom varit på Bvc hade dom åkt till Granliden och lunchat.En riktigt pappa och Hilma dag.

På eftermiddagen kom mormor och Frida på fika.
Mycket trevligt,Algot visade mormor sin bästa film.Esther visade några danssteg och Hilma ville som vanligt sova över.

Det var måndagen det,idag är det jobbdag för oss båda och barnen är på dagis.
Imorgon är det dans för Hilma och Esthers väska ska få komma hem.
Den glömde vi på Hilmas dans förra veckan.
Jag jobbar två eftermiddagar,så ingen kamintittardag finns i veckan.

Idag så jobbar Jonas på Hofors,bad att han kunde handla lite innan han åker hem.
Skrev en lapp,berättade vart allt stod,skrev hur många han skulle köpa,vilket sköljmedel med namn och färg.Jonas satt med stora ögon öppen mun och när jag var klar säger han..Men va fan,tror du inte jag kan handla,att det är första gången jag går in i en butik..Så skrattar vi,fy tusan vad knäppt..Men jag vet inte vad jag tänkte!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0