22 april

Idag gick jag på tur och hamnade hos vännen och hennes Prins..Där bjöds det på fika och tjejsurr..
När Sambon slutat sitt jobb kom han också upp på fika..Dom är underbara vännen och hennes man..Vi blev bjuden på mat som var bamsegod..Mätta och trötta for vi hem och Minstingen tvättades och fick sin välling..Ni vet ju att hon ha varit SÅ jobbig på kvällarna..
Två dagar nu så har det gått bra,efter tio minuter och att man varit in någongång och lagt ner henne så har hon somnat.Idag fick hon sin välling och vi la henne,hon pysslade lite med sitt djur som hon har i sängen sen la hon sej och somna..
Men så underbart,nu ska man inte ta ut segern i förskott..Men jag tittade in när hon somnat med tårar i mina ögon,mammas älskade unge..Jag älskar verkligen min familj..





 

 

 

Nu ska jag packa och ladda kaffebryggare..Ställa klockan på 04,00 och invänta morgondagen!!

Bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0