Gävle

En tidig morgon idag,för vi följde med Sambon till Gävle,han skulle frisera sej och resultatet blev bra.Nu slipper han se ut som Kramer,och man har ju nästan tvingat på han kepes eller mössa..



Gick och kolla lite butiker medans sambon klippte sej,men jag gjorde inga fynd.Sen blev det lite fika och sen Ikea..När vi kom hem får sambon på jobb och jag och Minstingen lekte lite.Förbannade vädret lite och sen satte jag på mej bärselen och bar mej ut i regn och rusk.Men vädret är ju ändå toppen på nå vis,och våren är ju här.hoppas vi..
När promenaden var slut gick vi till butiken och köpte lite sallad.Gick hem och gjorde en kycklingsallad till mej och Tonåringen.Mums..
Är väl på tiden att sätta lite fart om det ska bli någon tjejmil i år..

Tonåringen har ju klippt av sej sin vinterkalufs,det axellånga håret är nu kort och Tonåringen syns igen.Kan säga att enormt berg av hår landade på golvet och man fick nästan använda snösläden för att få det till sopkorgen.Men nu är det klippt iallafall och det tackar vi för.Tack Tack..

Minstingen hon kryper och river i det mesta och reser mot allt och alla,idag gick hon runt vardagsrumsbordet och skulle bara ha duken men hon räckte den inte då gick hon ett halv varv till och försökte,men nä,där gick det inte heller.Men oj va sur hon blev..
Gick ett halv varv till,testa..så höll hon på ett bra tag,men sen gav hon upp och gick vidare till nästa bus.

Tänk vad vissa åker på en räkmacka genom livet och lär sej f*n aldrig..Man kan inte köpa sej lycka..

En vecka kvar och sen åker jag till Ullared,mindre roligt är ju att jag snart börjar jobba.Men bara man kommer dit så ska det nog gå,det roliga är väl att man börjar tjäna pengar igen och det är ju inte helt fel.Man blir ju inte rik att gå hemma och vara mammaledig.Men räkningar är ju prio ett..och sen får man mätta mun efter matsäcken..


nu ska jag kolla på lyxfällan och förvånas hur folk ställer till det för sej..

bye bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0