Kaos..

Morgonen började i kaos då tonåringen sa att jag "städat" bort han jacka,och iden låg busskortet..Nog för att jag städar mycket,men hans jacka har jag då inte "städat" bort.Tonåringen i fullt humör och och sa väl några fula ord innan han stack i epan till pappa för att kolla om han glömt den där.Men jag frågade om han inte glömt den på ferren i fredags,men då hade han haft en annan jacka.Efter en stund ringer Tonåringen och han hittar inte jackan hos sin pappa heller..Men vad ska jag göra,springa efter och kolla hela dagarna vart tonåringen lägger sina saker..Stopp stopp stopp..Kort efter vi lagt på får jag ett mess från Tonåringen där han säger att han kommit på tt ahns jacka ligger i hans kompis bil,eftersom dom spelat fotboll i fredags..Jaha..jag skulle väl veta att Jag lagt den i Tonåringens kompis bil..hade jag glömt det??

Efter lite kaos då så gick jag och Minstingen och hunden på tur,fick sällskap med vännen och hennes prins..Efter turen gick vi till oss och fikade,man skäms för hunden losar så mycket hår,och prinsen har en krypstil som heter åla,så hela prinsens tröjan så ut som en hund..hatar när hunden fäller all dessa j***a hår..

jag torkade lite fönster i vardagsrummet och fixade till balkongen lite så nu var det gjort,då var det bara dom andra fönsterna kvar då..Tänkte försöka hinna dom innan jag börjar jobba..

om ni funderar varför min blogg inte innehåller några bilder på min Tonåring är det för att han avböjt att
vara med.Men lite text och någon liten liten bild blir det iallafall,någon gång ibland.Han tycker blogg bara är trams..

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN göra något åt mitt hår,jag är ju så kräsen med mitt hår och det passar inte att vem som helst får göra nått.Blir det inte bra 1 gången går jag ALDRIG dit igen..Kan säga att det är få gånger jag varit nöjd med mitt hår,så vi får se hur morgondagen blir..Dessutom lite trevligt tjejfika och surr och tre härliga tjejer som få rå om Prinsen..och dessutom är det utanför 70 skyltarna..









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0