Söndag

Idag om 2 veckor har jag jobbat mitt 1 skift på nästan ett år.Gick hem 17 maj från jobbet..Himmel och pannkaka vad tiden går fort.En kluven känsla lär jag säga..Har ju jobbat nästan hela mitt liv och nu har jag vait hemma,visst är det skönt,men man saknar den sociala delen ganska mycket.Man saknar rutinerna och löningarna..

Att få minstingen att sova på kvällarna är hopplöst,det är lättare att dra ur en hörntand på en grizzlybjörna än att få Minsingen att sova.På dagarna går det hur lätt som helst,man tar henne i famnen klappar henne i häcken några gånger,eller lägger henne i vagnen och hon sover på två röda.Kvällarna är lika hopplösa som gräshoppor utan ben..Hur lägger ni era barn och vad har ni för kvällsrutiner??


Näst sista gången på babysimmet idag,trist,verkligen trist.Vi älskar verkligen dessa söndagar,då vi får åka och bada.Dels för man ser på Minstingen vad hon verkligen älskar att bada och sen så är det så avkopplade..Men till hösten börjar det igen och det tackar vi för..Hoppas man hittat en ny bikini till dess..



På kvällskvisten fick vi lite trevligt kaffefrämmande,och det var ju tur,slapp jag hinka kaffe själv..
Mina fönster ser ut som skit,eller man ser nog knappt ut,så det blir veckans göra,torka fönster och byta lite gardiner..fixa till balkongen så man kan lapa lite sol där och sen ska jag måla några tavelister också.

Bye bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0