Det finns inget dåligt väder!!

morgonen började 8,00,när Minstinggen vaknade.Men jag fick ju fika på sängen av min Sambo,men flyttade oss till köket!Minstingen kan ju det där med att kladda med frulllen!
Vilket väder det var ute,ojoj!!Men vi fikade och greja lite inne,sen begav vi oss ut.Det finns inget dåligt väder och Minstingen gillar att vara ute,så det vara bara att på med regnkläder,galonisar och stövlar och gå ut..Vi gungade och åt vinbär,kollade på grannes katt och gjorde sandkakor..Sen sprack det upp och blev bra väder så vi var kvar ute länge och väl.Men till sist måste vi gå in för att få i oss mellis,för vi skulle till Foto-Johan för att knäppa 1år kort till tidningen!!
När vi satt och fikade kom Minstingen Farmor på besök och jag fick en klapp,för det är ju min födelsedag!!

Efter kortknäppningen bjussa Sambon på mat,och jag och minstingen busade hej vilt!!Räksallad bjöds det på och gudarnas vad gott det va,men Sambon åt ju kyckling istället..Hur kan man inte gilla räkor!Räkor som är så gott!!

Nu håller vi på att packa förfullt och kastar en hel del som man spart på sej,tidningar och annat skräp!!jag har brännt ut alla kort på cd utfall datorn får för sej att må dåligt!!Nu ska jag återgå till packningen,åh snart snart får vi flytta,äntligen!!Fy farao vad vi längar och drömmer oss bort om tapeter,golv,kök,tomten och annat pyssel!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0