Fick ett mail..

som jag tänkte svara på!!!någon fråga varför vi var så snåla och inte bjöd alla vi känner!?

Jo,självklart är det en dag att minnas och en sak man gör en gång i sitt liv,men det är väl vi som ska komma ihåg dagen och vi som ska glädjas att vi gift oss..Vi la pengarna på dom  närmaste och oss..Sen vägrar jag nalla på sparkonton,fonder och skattepengar och gudarnas vad man nu har för sparande!Jag vägrar likså ta lån eller handla på handla nu,betala sen!Så vi fick mätta mun efter matsäcken och då blev det så här,och det är väl dom närmaste som har glädje att få dela dagen med oss..Mina sparade pengar vill jag lägga på mitt kommande hus,som möbler,kök, och sånt vill vi ha då!!Livsinvesteringar,självklart är det även att gifta sej en investering,men vi klarade utan att nalla sparade pengar och det gör oss extra lyckliga!!för kom ihåg,det var vår dag!!





Idag har jag haft en dag på bruket med min lillesyster och en fika.Imorgon blir det Rättvik och Classic!!



Kommentarer
Sofie

Alla man känner?! Är det nån som trillat o slagit kolan?! Inser dom hur dyrt det skulle bli..Då har ni ju fått gift er i mysbyxor o med fantomenringar!! Kostar ju multum! Er dag va sååå fin så den kommer vi minnas i evighet!!

2010-08-03 @ 08:02:56
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0