Fredag!!

Alltså,men gud vad mina dagar är fulla av måsten!!Idag måste jag köpa hundmat och där klämde jag in ett besök i Gävle hos den Bästa.På väg hem måste jag stanna och handla och måste åka med det till Årsunda för Tonåringen ska köra race hela helgen,det måste jag se.Han måste ju ha något och äta..Sen måste jag baka för jag fyller år och Minstingen fyller år,jag måste börja packa och måste även ha 1år kalas(för det är självklart) för både vuxna och barn,men det måste delas upp på två dagar.Sen måste man ju laga mat,måste städa,måste tvätta och måste ut med hunden..Jag har säkert glömt en massa måsten..Men iallafall är dagarna fulla!!

I kväll tänkte jag baka bullar,men ack det hade glömts att köpa hem jäst,gissa om det inte kom stora tårar på mina kinder,för jag blev inte ett dugg ledsen!!Så ikväll blir det slappar kväll med Sambon och det gillas..Sambon har varit till huset idag och kollat över lite,och gissa om han längtar nu.Tror minsann det är stora husköpar året..Vi har köpt hus,grannarna har köpt hus,brorsan min har köpt en anrik gård,som vi har bokat in 4 veckor på semestern nästa år..Bästa i Gävle har också köpt ett hus,ett i Valbo.Nu kan man ju klämma i n fler besök,för Valbo är ju ett välbesök ställe!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0