Helgen full av folkrace!!

Minstingen ÄLSKAR att vara ute.När någon ska gå ut,hämtar hon sina skor och sätter sej vid dörren!!Hon gråter om hon inte får vara med.Idag trodde jag att hon fått friskluft så det räcker,men när vi nu vart ute från tidiga morgon till sena eftermiddag så tänke jag att hon ville vara inne.Men ack,när vi kom hem drog hon som en avlöning och vill gunga så klart,sen lite rutschkana och på det lite gunga!!Men det är härligt att vara ute och det är bra för både kropp och själ..

Nu har jag iallafall plockat ihop,nattat Minstingen och lagat mat till mina Lite större Hjärtan kommer hem!!Dom är nog hungriga som vargar,och ledsan för Tonåringen blev av med sin bil och nu måste den andra fixas tills nästa helg.Han är så duktig min Unge.Fixar skolan och meckar med bilarna själv..Han är väldigt om sej och kring sej!!

lovade ju lite kort,men kameran ligger kvar i tävlingsbussen och den har inte anlänt än.!!skit på tvn,men har ju lite annat att pyssla med!

Imorgon kommer det en kille och tittar på vår lägenhet,hoppas hoppas han vill ha den tidigt,och att han vill ha den!!Isåfall slipper jag bo här,vill inte alls bo här..Snart får vi vårt hus,alldeles egna hus!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0