Idag..

har vi kollar in tapeter på Beckers.Kollade även in tapeter till Minstingens rum..Golv hittades oxå,blir troligtvis ett högblankt golv..Minstingen skulle så klart gå själv,så handlingen idag tog väldigt lång tid.Det skulle kollas och plockas med det mesta.När vi kom hem kom grannarna på besök,dom hade varit på dagis för inskolning.så jag bakade ihop en sockerkaka..
Sambon har varit i garaget med Tonåringen och svetsat,tyvärr kan jag inte göra så mycket nytta där,så jag stannade hemma..



men nej!!!

en trött blåbärätare..





Kommentarer
Annis

Hohoooo!

Vill bara klargöra en sak...

Jag tror seriöst att Hilma är den sötaste skrutta jag någonsin sett! Bara så ni vet. =)

Kram på er allihop! <3

2010-08-20 @ 08:40:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0