long time ago!!

haft en fullspäckad vecka!!men snart är den slut och den avslutar vi med ett kalas för Lovis som blir 1 år!!
Var upp till Rättvik på Classic car week och kollade på bilar och nöjt av solen..Igår var vi till Högbo och kollade på djuren och lekte,spelade minigolf..Jag var inte bäst,men dock inte sämst heller..Det var sambon som var sämst..*ler*

mat dax i Rättvik..

På Sambons begäran!!

Innan vi for hem,hämtade vi upp mammas nyinköpa möbler som vi lastade upp på släpvagn och skjutsade hem till henne.Dom skulle äta suring,så vi stack därifrån fort som ögat!!På kvällen blev det grillat och utesurr till myggen åt upp oss..





Hilma pussar "lilla Anna"..

mini minigolftjej!


Idag kollade vi på brännboll,hela dagen!!

Kollade på Annelie

På jakob..

micke oxå..








På måndag börjar jag jobba igen och jag säger bara jösses vad fort veckorna gått,men jobbar ju bara en vecka,sen är ju jag ledig i tre veckor..Då får vi flytta in i huset..Som vi längtar!!

idag har vi vart gifta en vecka!!






Skulle knäppa lite tack kort till dopet,men gissa om vi fick kämpa..Men vi fick oss ett gott skratt också!!Lill Minstingen hon kan det där med att roa folk!!
Här kommer några "misslyckade" kort!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0