Lördag!!

Veckan har det varit bakning,bakning och bakning!besök i Gävle och ytterst lite packning har också hunnits med.

Eftersom vi är ute i ur och skur och Minstinen vägrar gå i sina tretornstövlar,så blev jag så glader när vi hittade så nätta och lätta stövlar på Barnens hus när vi spatsera omkring där.Minstingen älskar dom nya stövlarna,hon hämtar dom när hon vaknar och springer omkring i stövlar och pyjamas..Sötnöten våran!

Igår var det letakylochfrysdag!!Hittade ett på expert som vi gillade båda två,så det får det bli..En skaloverall till Minstingen blev det också,och jag köpte mej ett par skor.Sen var det hem för bullbak..

Sambon överaskade med underbart god mat,kycklingfile,potatis och tzatsiki..Mums i magen!!Sen var det gonatt för hans del,för han skulle upp klockan 4 för att åka till Jönköping på mässa!!Jag och Minstingen har fikat gott,lekt och läst böcker..ett och annat klossbygge har vi också hunnit med!!

Nu sover lillfisen och jag har nyss pratat med Tonåringen som ringde och berätta att han vann första!!Åh,vad han är duktig!!Visst är det en dyr sport,men det är så härligt att han har något att göra och något som han brinner för,så kosta vad det kosta vill.Han trivs och tycker det är roligt och då ska han uppmuntras och man ska finnas vid deras sida och stötta!!

Nu ska jag plocka ihop lite,ingen ide och göra nån storstädning då Minstingen testar allas skor,som man sen knappt hittar.Kollar igenom allas lådor i köket och sprider dessa saker över en yta på 77 kvadrat.Leksaker och 100 småbollar ligger huller om buller.Så det är lika bra och göra sånt när hon sover för natten!








Lillfisen våran som fyller 1 år på tisdag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0