Lördag..

Veckan har varit full med massa jobb och en massa stök.varit på banken och fixat lite,och kolla upp vem som ärver vem och så ingen blir utan,med tanke på att Sambon inte är Tonåringens pappa.Sånt är oerhört viktigt.Ingen ska stå utan och alla ska få sin rätt om någon går bort.Sen ska väl ingen behöva flytta från hus och hem för att vi tabbat oss..Ingen att skoj men ett måste,man kan ju starva av vilken dag som helst!

Efter banken får jag till jobbet och allvaret började!!

Men vi har ju även vart på Lovis födelsedag,Lovis fyllde 1 år.Mycket gott fick och tåtan såg mumsig ut,tjuvtog en liten liten bit..






Prinsen i backen och hans Mamma kom och fika igår,efter dom varit på dagis och hjälp vad stor prisen blivit,vart tar tiden vägen.Nästa gång vi ses kanska han kommit i målbrottet och far runt på moppe!!

Nu är Minstingen och jobbar md sin pappa,eftersom jag jobbade natten så fick hon följa med,jag erbjöd mej att kliva upp men Sambon sa att hon kunde vara med och åka lite lastbil..Kan tänka mej att hon mår som en prinsessa i lastbilen!Jag ska ut med Hunden och sen ringa till Tonåringen som åker race idag och fråga hur det går.Han fick en ny overall av oss i går,och vi får väl hoppas att den ger lite tur!!

Men vart kommer alla getingar ifrån!!??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0