Måndag!!

Minstingen vaknade halv 9,men då var jag redan uppe.För jag klev upp och fikade med Tonåringen!!
Drack kaffe medans sambon och Minstingen fikade,och hon äter ju själv och jösses vad kladdigt det blir.Men jag  tror det är bra att dom får äta själv.När vi fikat klart så duschade vi och sen begav jag mej mot Valbo med Fridis!!där gick vi hela dagen och halva kvällen..
Nu lite bilder..
Valbo med denna tjej!!Tack för en toppen dag!!


Snart en månad sen!!


Tonåringen racear!!



Min bästa!!

En ursöt åskådare!!!

Så söta!

Bara full i bus..

Provar Brorsans bil!!

Ratta ratta ratta!!!

Love!!!!

Robert och Susans bil.

Puss på världens bästa pappa!!

Frulle!!

badfia!!

Jag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0