Söndag!

imorgon är det jobb,men va fan vad trist!!Vill man hoppa upp klockan 4,20?inte då jag iallafall!!men så är nu fallet,och det är väl bara gilla läget!!

Kalas för Lovis idag,men först gjorde vi en handling i Sandviken och en repa till Valbo och Ikea.Men så mycket nytt man vill ha,så mycket grejjer man vill köpa och allt är ju så fint!!Gissa om vi längtar tills vi får flytta,det ska bli så underbart härligt!!Efter kalaset for vi upp till Minstingens farmor.Minstingen skulle sova borta för allra första gången,och jag och Sambon skulle åka på bio.Gick så bra att lämna henne och hon vinkade så glatt åt oss när vi skulle åka.
När vi kom hem satte jag en ljudbok i mina öron och gick ut med hunden.Ljudboken var förövrigt riktigt dålig..Den läggs det ingen som helst mer energi på..När jag kommit hem från vändan for vi in till Gävle för att kolla på Becks nya och mumsa popcorn!Vi som var på bio ofta förr,har inte sett en bio sen Minstingen kom till Världen och det är snart ett år sen!!

Nu har vi kommit hem,jag ska packa min jobbväska,ställa klockan och gissa om vi saknar den lilla!!Den stora bäbisen kommer snart hen från Nynäshamn,där han varit på folkrace.(såklart)

Jo men tror ni inte på fan att min bajstelefonintetarladdningidetlillajävlahålet...Morr....Jävla pissXperia telefon!!

Visst ja,sängen sarah,sängen.!!!!!!!Okej....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0