Tisdag!!

Sista förmiddagen klar och nu väntar eftermiddagar och tre nätter,men sen är jag ju ledig tre veckor.Det gillas skarpt,för jag saknar Minstingen så när man jobbar!Men sen blir det tre veckor gos och det känns så bra!!

Lekt i lekpaken idag och Minstingen gillar att gunga kan jag säga..Ska gunga hela tiden!!

Ska man skriva Mannen nu eller Maken eller fortsätta skriva Sambon!?Vad tycker ni??

Sambon tog hunden och rollisarna och begav sej ut,vi börjar våra nya liv nu,för nu är det slut på semesterslappet och sommarmat!!

Iveckan står det inte alls så mycket på schemat,förutom jobb så ska vi på banken imorgon och sen en tur till Valbo med Mamma och Frida.Skulle väl försökt lura med dom till Gävle kollat lite på Polarn&Pyret och sen på Barnens Hus..
Nu ska jag ge mej på att vika lite tvätt som Sambon tvättat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0