Dålig!

Har haft några riktiga skitdagar här hemma,har sett döden i vitögat kan jag lova..Inte ofta jag gnäller men magsjuka av denna klass är inte roligt!!Skitdagar...Men nu har jag iallafall ätit lite till lunch,lite..och sen gjorde jag laxpudding till mej och pussungen,vi älskar lax och det har gått fint!!Den ligger kvar om jag säger så!

Inte mycket har hänt då jag legat,mest!Men på jobbet lär jag mej ett nytt jobb,och hoppas och vill tro det ska gå bra!

Åh fy fan,nu sket hunden!!

Klapparna är så gott som klara och vi tänkte göra lite gotta i helgen och lite annat pyssel!!Nu jobbar ju jag dagarna före ju,jobbar eftermiddagar,så granen får kläs på tisdagen!!

Men nu kom jag på,har ju en maskin tvätt som ska hängas,det måste jag fixa innan jag dyker i säng!

ses bye!!





Kommentarer
Lillasyster

Fy för magsjuka..Men tur i oturen att det kom nu o inte i jul! Skönt att ni är bättre!

2010-12-16 @ 07:05:10
URL: http://melvin2005smamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0