Gomorron..14 timmar kvar,sen semester.Välk...

Gomorron..14 timmar kvar,sen semester.Välkommen älskade semester.Jobbar dubbelt för det ger bra betalt,och det tackar vi för.Älskar semestern,man kan sticka iväg nån dag utan att det gör något,ligga vid badstranden,bara ta det lilla lugna.Städningen hoppar jag över,dammsuga och tvätta.Okej!Men inge mer,det får vänta,nu är det semester som gäller..Fick ett mess häromdagen som gjorde mej glad,och skamsen.Ett mess från någon som jag omedvetet stänger ute.Någon man tänker på ofta,någon man ser upp till.Messet gjorde mej glad,lycklig,man skamsen.Skamsen över mitt dumma sätt att bemöta dom som bryr sej om mej och vill mej väl.Skamsen över att engagerar mej så lite och inte våga..Förlåt!Våran Minsting går nu,hon släpper och går till hon tappar balansen,sen kryper hon till hon hittar något att resa sej emot.Då tar hon och reser sej och går igen.Hon älskar russin,jordgubbar,makaroner,broccoli.Gillar inte ost och smörgås det kastar hon till Hunden. Nu ska jag jobba lite,återkommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0