Igår jobbade jag förmiddag och snart knack...

fxcam_1277574768 (MMS)

Igår jobbade jag förmiddag och snart knackar semrstern på dörren..Inte allt för länge kvar nu,det tackar vi för.Prinsen och hans mamma kom på lek och fika,Minstigen är så avundsjuk på Prinsen som går,så hon kämpade och kämpade med sin gång.Visade stolt upp sina konster och fick ihop några steg.Dukiga tjejen..När Prinsen farit hem var det så gott som kväller för Minstingen.Själv väntade jag på att min lillesyrra skulle höra av sej,lovade att jg skulle skjutsa hem henne.Men så behövde jag inte,så då poppade vi popcorn och kollade kök istället..Beställde även 2 hotellnätter i Norrköping..Kolmården här kommer vi..Idag är det jobb som gäller..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0