Kan det vara onsdag??

Idag blev det tidig morgon för vi hade oss ett ärende att slutföra.!!Efter det gick vi i lyckorus och har nog inte riktigt fattat..För vi säger fortfarande om..om vi,om det..

Vi åt en lunch och sen lite handling på rusta för att införskaffa ny slang till duschen..Minstingen somna i bilen på väg hem,en trött tjej.Jag packade min väska för att fara till jobbet och Minstingen och Sambon for åt sitt håll.Minstingen hade badat hel dagen och hon plaskar och plaskar,ställer sej upp och plaskar ännu mer.. Sambon glömde kameran!!Hur tänkte han då?

Tonåringen sussa och sov när vi kom kom efter turen,men det fick han för han hade jobbat natt den kraken.Men i natt blev det inget jobb och det tackar jag gudarna för.Jag mitt arsel som alltid glömmer lyset på  när jag åker golf,glömde det även idag..Så typiskt,så klantigt men det är jag det..Inget ovanligt heller för det är ju inte 1a gången det händer..Alla på jobbet cyklade eller ville hem fort,så räddaren i nörden kom..Tonåringen,han är så snäller mot sin mamma,men mamman är ju så snäller mot han!!Han sa igår att nya skor skulle varit bra,då svarade jag att du kan ju köpa ett par då du har ju pengar..Äh sa han som svar!!Curling mamma eller inte,nya skor ska införskaffas..Blir ju jag som införskaffar dom.Men jag älskar ju min Tonåring och vill det bästa!

Men imorgon blir det då inge bilåka till jobbet,då blir det då cykling.

Igår efter jobbet satt vi ute och fika,härliga väder för det var inte gassande värme utan lagomt varmt.Grannen tittade också ut på en kopp..Som vanligt lämnade jag telefon inne vilket inte är meningen men det blir så..Vilket var så skitdumt igår,för Brorsan hade ringt och ville träffas och grilla,men va fasiken gick vi miste om grillat!!Det skulle ju varit gott och på en tisdag också..Men det blir ju fler gånger,dock inte nästa vecka då far dom på semme till Hönö!!AVIS AVIS AVIS ropar jag,vill också fara på semester nästa vecka!!Men den som väntar på något gott..

Nu blir det sängen!!

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0