Nu är det närma,jäkligt närma!Hoppas på br...

dsc_0175 (MMS)

Nu är det närma,jäkligt närma!Hoppas på bra väder,eller på fortsatt bra väder,så vi kan besöka Furuvik i veckan.På Onsdag ska jag och Minstingen besikta vårt nya hus,såg det skulle ta 2-3 timmar.Men hon är ku van att vara med på det mesta,så det går säkert bra.När vi gjort det,ska jag måtta upp köket så vi kan beställa nytt..Men först vill jag se att besiktningen går bra,så vi kan betala över handpenningen.Hur ska man hitta ett kök som man vill ha,man vill ju ha alla!!Idag när jag går hem,har jag tjänat fyra tusen extra utöver lön.Det känns bra,jäkligt bra..Nu när vi köpt hus och man vill ha en massa nytt och göra om lite..Rusta rusta weeeiii vad roligt det ska bli.Vi bollar om nya idéer hela dagarna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0