vad gör man!??

Vad gör man med en Sambo som är arg lessen och besviken,men inte säger nått??Vad säger man!?Vad gör man!?

Lördagen kommer med stormsteg och vi tror vi har dagen klar,eller det är någr saker som ska fixas,hur ska man duka och så Minstingens skor!!

Sambons kläder och mina kläder,mina skor är klara,sambons likadant..Äntligen!!
Jag mitt rövhål köpte mej ett halsband igår,som jag inte alls gillade när jag kom hem,så det ska jag byta!!Tonåringen skor är inköpa idag!!
Mycket att stå i och Minstingen bara åker med,men börjar väl trötta på allt bilåka.men bara hon får gå runt och säg hej till alla är hon så gott som nöjd!!

nu ska jag krypa ner i soffan med min kära och kolla på wallander..

Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0