Fredag 18 juni

idag när vi vaknade tänkte vi åka till Furuvik,men såg rätt snabbt att det är något vi hoppar idag.I stället så for vi in till SKITsiba för att hämta hem kameran,men så glad jag blev.Helt underbart!!
Vi gick lite i valbo och hittade lite inköp till Minstingen.En rullgardin till sovrummet,som Sambon skruva och borra upp.Så bra det blev..

Vi körde ner bussen till Tonåringen som höll på in i det sista med bilen till hedemora i helgen,så han kunde lasta och packa senare.Bäställde en ny overall till Tonåringen då hn gamla gått sönder,men den hann väl naturligtvis inte komma idag heller.Så hoppas den kommer snart iallafall..


Min mamma och Lillesyrra ska flytta till byn,och deras lägenhet är så jädrans fin,hade inte dom tagit den,hade nog jag gjort det,för den är så stor och det är sådana ytor och vilken rymd.Den är toppen fin..

Det kungliga bröllopet går mej på nerverna,vilket tjat,evigt tjat,vilka summor pengar det det görs av med,hela grejen är bara för mycket.DET STÅR MEJ I HALSEN..

nu ska jag bjussa min kära Sambo på jordubbar och glass och kaffe innan jag ska ge mej iväg till jobbet..har ju en gullig härlig natthelg..

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0