Gårdagen bjöd på bad i malmjärn för hela s...

Gårdagen bjöd på bad i malmjärn för hela slanten.Minstingen kusin Linnea var också och bada.Hon var så söt,skutta runt i sin Hello Kitty bikini.Sommarglada barn gör ju en så glad.Hon bakade tårta och kakor,tittade på fiskar med Onkel.Barn gör en så glad..Minstingen som inte är rädd för vatten,plaskade på i ett fasligt tempo.Plaskade och plaskade..En härlig dag som avslutades med promenad och en gungstund..När Minstigen somnat kollade vi på film.Farsan,sambon han skratta och skratta och jag skratta för att sambon skratta.När Tonårigen kom hem efter att varit ute och åkt Q5 ville han också se.Hörde att han tyckte den var roligt.Men jag kan säga att den gick och se,och lite rolig var den.Idag klev vi upp i ottan för bilen skulle till Bosse,Bosse bildoktor.Varför ska alltid bilarna lämnas in så tidigt,när dom iallafall inte gör något förrens på eftermiddagen.Nu har vi ingen bil på en vecka nu,men när den kommer tillbaka är förhoppningsvis dörren fin igen,och vi blir någon tusenlapp faattigare.Efter vi lämnat bilen fikade vi frulle på Marran och sen en handling.När vi kom hem for Sambon och Minstingen upp för att vinka av Faster och Kusin Linnea.Jag tog en promenad med Hunden och plockade in lite blommor,det är ju så fint.Sen stekte jag kyckling gjorde en sallad och hoppade på hojen och stack till jobbet.Vad härligt det är att cykla,en bra ljudbok och jag kan cykla hur långt som helst.Nu ä jag i Grottan och har 7 timmar kvar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0