Idag har det varit en dålig dag för minsti...

Idag har det varit en dålig dag för minstingen.hon har varit så ledsen,ingenting har varit roligt.hon har ramlat och slog munnen,sen kröp hon och slog huvudet i nattduksbordet,som grädde på moset slog hon en sak på läppen och varje gång grät hon lika otröstligt.men sen sken hon upp och det var när sonen dök upp.då skrattade hon högt.gav han sin mat och sitt vatten.nu jobbar jag sista natten sen ledig några dagar,men varje dag är fullbokad.imorgon bär det av mot gävle och bästa vännen.har ju någon eller några hemlisar att berätta för henne.hoppas nu bara på gud jag gö r vad som helst,till och med skulle jag kunna skänka bort alla mina skor.så gud,hör mej och du får alla mina skor.det va en sak,sen faller nog resten på plats. Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0