Måndag 7 juni..

Igår vare svenska folkets dag och den firades inte..inte från min sida iallafal,för jag for till jobbet.cyklade till och från jobbet,det är helt underbart vad härligt det är att cykla.

Idag har Minstingen varit till tandläkaren och visat tandköttet,hon har nämligen inte fått några tänder än.Sonen tycker det är så roligt att hon skulle visa upp sin tomma mun.Varje dag fram till idag har sonen frågat:Ska du till tandläkaren på måndag?Minstingen har då gapat och skrattat högt och visat upp...tandköttet..Efter tandläkarbesöket for vi till Minstingen farmor och fikade.

Nu ska jag kolla min Lasange och sen ska jag fara till jobbet..

Har även varit och kollat på något så fint,något som var så toppen,helt...sagolikt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0