Nu är det kväller..

Ska ju som sagt upp och jobba imorgon så nu är det sängen för mej.Jag funderar om jag ska cykla till jobbet,men nu har Sambon har jagat upp mej om björnar och älgar,så nu är jag livrädd..men jag får cykla fort då hinner dom kanske inte ifatt mej..

Sambon och Minstigen har varit upp och hälsat på Minstingens kusin idag,dom kom från Norge igår.Så medans jag jobba och slet?var dom och där och hälsa på.

När jag kom hem fick jag mej ett livs chock,Sambon hade tagit upp fisk som han tyckte vi eller rättare sagt jag skulle göra till kvällsis..Va,vill han ha fisk??Kan myggbett eller något annat bett ge total förvirring!??total kolapps eller krympning av hjärnan!??
Iallafall så panerade jag fisken som jag stekte,till det färsk potatis och en god sås..Jag älskar verkligen fisk och det gjorde Minstingen också,som hon åt och åt.Tillslut så,var hon mätt den lilla juvelen.Då var det bara bus och skratt med tonåringen kvar..är hon "pratat" klart med Tonåringen så busade vi med hunden kastade boll och friisbee,det gillar hon,se hunden rusa runt runt som en skadeskjuten kråka.Hunden gillar bus,fastän han börjar bli till "åren"

Alltså,den nya kexreklamen,är inte den lite knasig!!?vrid slicka och doppa..Eller det är väl som vanligt,min snuskiga fantasi som skenar iväg..

1 Vrid 2 Slicka 3 Doppa..

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0