Skolavslutning..

Igår slutade Sonen 1a året på gymnasiet,men oj vad tiden rinner iväg.Som vanligt bjöds det på tårta,jordgubbstårta och kaffe.Vi hade sån tur att det gick att sitta ute i solen,trots att det blåste lite.Men en härlig eftermiddag blev det med Sonen moster F,Mormor och Minstingens farmor,och Sonens pappa..Inte ens en liten liten liten smula blev det kvar av tårtan,så den måste ha varit god.
Min lillesyster F som läst upp betygen ett år kom i på el och det grattis vi henne för.Bra kämpat!!!



Minstingen sov i vagnen i flera timmar och trodde inte hon skulle sova till kvällen,men det gjorde hon.
Vi började med fullkornsvälling igår och det gick bra,hon kräks så av havrevälling,så den har vi fått blanda ut med majsvälling.Trodde inte att fullkorn skulle gå bra,men peppar peppar,det har gått bra i 2 dagar nu.Det enda är att hon fiser lite mer nu,men fina flickor fiser också.

Idag var det himla trist väder,men bara att se det från en ljusa sidan,vi är inte gjorda av socker.Så nog ska vi hitta ut idag också.Lite gunga och en sväng till Sandviken ska vi nog hinna med.Sambon ska ju köra studenter i Gävle idag,så han får nog fullt upp.

Annars går vi och är så spända av förväntan,banken är klar så nu ska bara resten som ska gå i lås..Hoppas nu att gud vill ha mina skor,han kan även ta min väsksamling om det ska vara så..

Nu ska jag väcka Sonen,som ska köra race i Årsunda i helgen och vi får hoppas på bättre väder och att det går bra för min kille.

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0