Tisdag..

Kan ju säga att det hinner inte hända mycket i ens liv när man jobbar eftermiddagar.Man vaknar,åker till jobbet,man åker hem,sover!!
Men kan väl i korta drag tala om lite vad som hänt..Imorse for sambon iväg med sin 4hjuling på service,Jag ich Minstingen tog en frulle på ballkongen för att sen gå ut och gå en timme,väldigt varmt var det,kan jag informera om.När vi kom hem hade Sambon kommit hem och gjort lite mat.När vi ätit så hoppade jag på min vita springare(cykeln)oh for till jobbet.Var pomenarden varm,kan jag säga att en cykeltur var något lite värre,men skönt och cykla..

På vägen hem efter jobbet är det lika bra att hålla gen truten,annars så haar man nog fått i sej alldeles för mycket av den dagliga proteinet..

När jag entrat hemmet hade sambon kokat the,och det var så gott efter en halvkulen cykeltur hem..



Imorgon ska jag ringa och beställa klipptid,nu vill jag inte se ut så här längre..

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0