Torsdag

Jobbade som sagt förmiddag och efter jobbet for jag och handla innan hemfärd.Ångrade mej bittert tt jag inte gjorde det när vi var i Sandviken härom dagen.Men men,nu var det inte så,så jag for upp och till min förvåning var det inte så mycket folk.Det gick riktigt fort.Jag köpte lite till picnickorgen på dagen och sen blir det grillspett med fläskfile,kyckling,lök,majskolv,körsbärstomater,paprika..lite jordgubbar till efterätt,det blir väl gott det.Tonåringen ska iväg på en flotte som dom byggt på i veckan,dom ska väl också grilla så det blir väl och packa med han lite grillspett..

Efter handlingen  for jag hem och inväntade Sambons syrra och hennes barn.Vi fikade lite och sen for vi till Hoo för att kolla på hästar och hoppar.Men jösses vad mygg,men vi höll ut..Minstingen fick sitta på hästen,och vad stolt hon blev..
När vi kollat klart på hästarna tog vi hojarna och cyklade hem,med en trött tjej.Lite välling och sen blev det godnatt.



Men nu går det inte och ladda upp bilder,så jag får göra resten imorgon..Nu ska nog jg kolla på nytt objektiv till kameran,övertala Tonåringen att kavaj är ett måste på dopet och inte t-shirt,kolla klart på Csi sen ska jag sova..

Byebye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0