TRÖTT MED STORA BOKSTÄVER..

En låååååång dag är på sitt sista varv.Kom hem 6 imorse och klev upp klockan 8,då Sambon skulle ut och kolla i skigen.Tänkte och fick väl för mej att det skulle gå fort,men efter ett par timmar insåg jag att det blir inge mer sömn idag.Tack för det min älskade Sambo..

När sambon dök upp till lunch var jag trött,men hade ju lova att åka till Gävle så det vara bara att packa in vagn och Minstingen och ge sej i väg.Väl där blev mycket skratt gott fika och busiga barn..Efter besöket var jag och minstingen och handlade,det bjuds på tårta hos oss imorgon.Skolavslutning och vi har alltid fikat tårta då.Sonen slutar första året i gymnasiet,vart tar tiden vägen.

När en mamma blir ensam hemma utan barn,så har man tusen tusen och åter tusen saker att göra,man är så effektiv.När en pappa blir hemma ensam vad gör han då??Vila och är iväg och tar det lite lugn och fikar lite med vännerna!Så har det nog alltid varit och så kommer det nog alltid att vara.

Sonen sitter på sitt rum och laddar inför skolavslutningen..hahah..inte,han surar över bilen som inte vill gå,ett jädrans skit.

Nu är det natti och inga bilder,för kamerahelvetetvillintekommahemfrånskitsibaochjagärmåttligt
lesspådennajädransaffärsomjagskaeldaoppochbevarenda
personlattdradittpepparhelveteväxer......

Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sassabrassan

Mamma till Joel Hilma och tvillingarna Esther och Algot.Gift med världens bästa man.

RSS 2.0